Isnin, 4 Februari 2013

Bekas pemimpin PDRM yang memalukan pasukan dan tidak sedar diri???

Tidak diberi layanan selepas bersara oleh kerajaan dan juga PDRM
Sunguh memalukan PDRM???

'Peralihan kuasa akan berlaku secara aman' - kenyataan yang dibuat oleh Fauzi.

Bekas pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Fauzi Shaari yakin ketenteraman awam akan terjamin sekiranya Pakatan Rakyat membentuk kerajaan persekutuan selepas pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang kini merupakan ahli PAS memberi alasan peralihan kuasa daripada BN kepada Pakatan Rakyat selepas pilihan raya umum tahun 2008 juga berlaku secara aman.

"Saya nak nyatakan tidak ada kerisauan daripada segi ketenteraman awam. Peralihan kuasa akan berlaku secara aman dan damai," katanya sewaktu berucap dalam satu program bersama pemimpin tertinggi PAS di Ampang pagi ini.

Katanya, keadaan sama dapat dilihat ketika peralihan kuasa berlaku di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Perak sebelum ini.

"Jadi Alhamdulillah, seperti yang di Perak itu selamat saya perhatikan (peralihan kuasanya)," katanya yang kini turut giat berceramah di pentas PAS.

Belia berkata demikian sewaktu membangkitkan isu mengenai kemungkinan yang akan berlaku jika Pakatan menguasai Putrajaya.

Tambahnya lagi, peralihan kuasa di Selangor juga berjalan dengan lancar walaupun polis pada masa itu meningkatkan langkah keselamatan kerana bimbang berlaku perkara di luar jangkaan.

"Kalau saya sendiri, sewaktu di Selangor saya tengok berjalan dengan baik dan dengan aman.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...