Rabu, 25 Julai 2012

Mayat lelaki ditemui kesan tembakan dikepala


KUALA SELANGOR – Mayat seorang lelaki dari Sibu, Sarawak ditemui dengan tiga kesan tembakan di kepala tertiarap di bawah lampu jalan di Sungai Buloh Country Resort di sini semalam.
Ketua Polis Daerah Kuala Selangor, Superintendan Mohamad Mat Taib berkata, polis yang menerima maklumat mengenai penemuan mayat lelaki itu pada pukul 7.30 pagi telah bergegas ke lokasi kejadian.
Menurut beliau, pemeriksaan polis pada mayat lelaki itu menemui pengenalan diri mangsa yang dikenali sebagai Wong Teck Sern, 42, berasal dari Jalan Teng Kung Sui, Upper Lanang, Sibu.
“Mayat tersebut mempunyai tiga kesan tembakan di kepala dan polis mengesyaki mangsa ditembak beberapa jam sebelum mayatnya ditemui,” kata beliau ketika dihubungi.
Kata Mohamad, polis bagaimanapun menolak kematian mangsa mempunyai kaitan dengan ah long.
Mayat mangsa dihantar ke Hospital Tanjong Karang untuk bedah siasat.
Kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh yang memperuntukkan hukuman mati jika sabit kesalahan.
Sehubungan itu, orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai kejadian tersebut diminta menghubungi mana-mana balai polis berdekatan bagi membantu siasatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...