Jumaat, 15 Mac 2013

Tembak di stesen minyak

Foto
ANGGOTA Unit Forensik polis memeriksa kereta mangsa.

Kuala Lumpur: “Jangan ambil gambar...nanti semua orang mati,” kata seorang lelaki memarahi petugas media yang merakam gambar seorang ahli perniagaan yang mati ditembak ketika berhenti di sebuah stesen minyak di Jalan Sentul, Sentul, di sini, semalam.
Lelaki terbabit dipercayai anggota keluarga mangsa gagal mengawal emosinya sebelum dia menjerit dan mengeluarkan kata-kata kesat bagi menghalang gambar mayat mangsa dikenali sebagai Sivaraja, 34, dirakam jurugambar.
Selain lelaki itu, 50 anggota keluarga dan rakan mangsa memenuhi tempat kejadian, sekali gus menghalang petugas media membuat liputan. Malah, kawasan sekitar stesen minyak berkenaan juga dikerumuni orang ramai untuk melihat mayat mangsa dengan lebih dekat.

Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, mangsa yang memandu kenderaan pelbagai guna (MPV) Naza Ria bersama seorang rakannya yang juga lelaki warga asing berhenti di stesen minyak itu untuk mengisi minyak dalam kejadian jam 8 malam.
“Ketika kejadian, mangsa menunggu dalam kereta manakala rakannya itu masuk dalam kaunter premis untuk membayar minyak.

“Mangsa yang duduk di tempat duduk pemandu didatangi dua lelaki bermotosikal dan bertopi keledar berpenutup penuh sebelum seorang daripada mereka melepaskan tujuh das tembakan ke cermin depan,” katanya yang melawat tempat kejadian.

Beliau berkata, mangsa yang tidak sempat menyelamatkan diri maut di tempat kejadian selepas terkena tembakan.
“Polis tidak menolak kemungkinan kejadian bermotifkan dendam dan sudah dirancang rapi oleh suspek terbabit,” katanya.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...