Khamis, 17 Julai 2014

BERTINDAK TIDAK MENGIKUT UNDANG-UNDANG

Gambar hiasan

Pemuda Dibelasah Penduduk Kampung Meninggal Dunia

BESUT: Seorang pemuda yang dibelasah penduduk kampung kerana disyaki mencuri sebuah motosikal di Kampung Kubang Bemban dekat Kampung Raja pada Jumaat lepas meninggal dunia pada Rabu ketika dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.
Pemangku Ketua Polis Daerah Besut DSP Noorzainy Mohd Noor berkata mangsa Mohd Zul Hafis Ilias, 21, berasal dari Gong Dasar, Jabi dekat sini yang mengalami kecederaan teruk di bahagian kepala, meninggal dunia 3.15 petang tadi.
"Siasatan akan dijalankan sementara menunggu keputusan bedah siasat. Malah kita minta saksi kejadian supaya tampil membantu siasatan," katanya kepada pemberita di sini.

Dalam kejadian pada 11.30 malam Jumaat lalu, mangsa dijumpai pengsan setelah dibelasah penduduk kampung.
Ketika polis tiba di tempat kejadian hasil makluman orang ramai, seorang lelaki dijumpai terbaring tidak sedarkan diri di atas jalan raya sebelum menghubungi ambulans untuk membawa mangsa ke Hospital Besut.
Mangsa yang mengalami kecederaan di kepala turut mengalami bengkak di bahagian belakang kepala dan luka-luka kecil di kaki, siku, lutut dan tangan serta terpaksa diberi bantuan pernafasan sebelum dikejarkan ke Hospital Sutanah Nur Zahirah untuk rawatan lanjut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...