Isnin, 28 Februari 2011

Ucapan Penghargaan oleh orang awam



NamaYEOH SWEN HOO
E-melyeohswenhoo@hotmail.com
Telefon
Tarikh7/2/2011 10:29:58 PM
TajukPenghargaan Kepada Kecekapan Team 4-Balai Polis Central J/B SELATAN
Maklum BalasNo Report: TAMAN PELANGI/001140/11

Saya dan keluarga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pihak polis yang telah berjaya mendapat balik barang-barang saya yang telah dirompak dalam masa 5 jam.
Saya, sebagai mangsa perompak telah membuat laporan polis pada 7/2/2011 lebih kurang 3.00 ptg. Saya disambut peramah oleh seorang Pegawai Polis dekat pintu masuk. Beliau mengambil catatan ringkas dan kami diarah untuk menunggu giliran membuat laporan bertulis. Seketika, beliau (sorry, namanya lupa ditanya) turun dan memberitahu satu 'announcement' sudah dibuat merata-rata untuk mengejar perompak yang saya laporkan di No Report: TAMAN PELANGI/001140/11/. Kemudian saya dibantu oleh KONST/P-Sarinah Bt Sahdan (R166959) untuk menyiapkan laporan. Lepas itu, saya diberitahu untuk membuat rujukan siasatan kepada C/Isp Sophian di B/P Permas Jaya. Lima minit selepas perjalanan kami ke B/P Permas Jaya, kami telah mnerima panggilan talipon Pegawai Hashim untuk kembali ke B/P Sentral.J/Bahru Selatan untuk 'mengecam' barang-barang serta 'suspect' yang mereka tangkap.
INCREDIBLE, EXCELLENT, saya nampak bag, I/C, kunci, driving licience etc.. yang saya laporkan hampir kesemua ada (kecuali handphone, dompet) dan duit. Ini memang sudah bagua sekali. 
Saya amat gembira sekali, dan ingin mengucapkan Ribuan terima kasih kepada TEAM 4-siasat jenayah kerana begitu CEPAT & CEKAP sekali berjaya menangkap perompak-perompak tersebut.
Seikhlas terima kasih dan semoga jasa-jasa mereka dapat di'recognised' or kenalpasti oleh semua pihak.

Saya yang benar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...