Isnin, 3 September 2012

Pemandu lori di tetak


Pemandu lori di tetak
KULIM - Seorang lelaki berusia 50an yang tinggal bersama keluarganya di Taman Lembah Impiana cedera parah di bahagian kepala apabila di serang lima tidak dikenali dengan bersenjatakan parang di rumahnya kira-kira jam 6.30 petang kelmarin.

Waris mangsa berkata, mangsa bekerja sebagai pemandu lori dan sedang baring di sofa ruang tamu rumahnya.

Ketika kejadian, mangsa hanya tinggal bersendirian kerana ke semua ahli keluarganya keluar bersiar sempena cuti Hari Merdeka.

Ketua Polis Daerah Kulim Superintendan Ghuzlan Saleh berkata mangsa yang cedera kemudiannya di hantar ke hospital Kulim untuk mendapatkan rawatan kecemasan oleh waris yang datang ke rumahnya.

“Dari laporan di terima, suspek merampas dompet mangsa dan mengambil komputer riba milik anaknya sebelum ditetak. Jumlah kerugian dianggarkan RM1,500. Kesemua suspek kemudiannya melarikan diri dengan menaiki kereta.

"Polis masih menyiasat dan memanggil beberapa saksi untuk diambil keterangan. Saya percaya suspek akan ditahan dalam masa terdekat. Sehingga kini keadaan mangsa dilaporkan stabil,” katanya.

Sementara itu, menurut jiran mangsa ketika ditemui berkata, mereka terdengar berlaku pertengkaran di rumah mangsa kira-kira jam 5.30 petang bagaimanapun tidak mengendahkannya.

Kes ini akan disiasat di bawah seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...