Isnin, 29 Oktober 2012

Majlis syukur jadi ganas

Gambar hiasan

MELAKA: Majlis kesyukuran sebuah keluarga bagi meraikan saudara yang mengandung, bertukar kecoh apabila empat cedera ditetak termasuk wanita yang mengandung itu akibat diserang sekumpulan lelaki di Taman Bachang Baru, Bachang, di sini, awal pagi semalam.

Difahamkan, dalam kejadian jam 2 pagi, wanita berusia lingkungan 30-an itu, dua tetamunya serta seorang penyerang mereka cedera terkena tetakan di tangan dan kepala. 


Menurut sumber, serangan itu berpunca daripada perselisihan faham antara keluarga berkenaan dengan rakan dalam kumpulan itu di restoran di Malim mengakibatkan Proton Tiara milik ahli kumpulan itu dipecahkan jam 11.30 malam kelmarin. 

“Perselisihan faham malam di restoran itu berlarutan hingga ke luar restoran hingga menyebabkan Proton Tiara milik seorang lelaki berusia 30-an dipecahkan.




“Walaupun dileraikan, tidak berpuas hati dengan kejadian itu, sebahagian ahli kumpulan berkenaan pergi ke sebuah rumah di Taman Bachang Baru dan merosakkan Proton Tiara yang diletak di luar rumah dan mereka menyerang penghuni rumah itu, namun tiada mangsa yang cedera,” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...