Isnin, 29 Oktober 2012

Penjaga rumah pelacur dilibas parang


MIRI: Seorang penjaga rumah pelacuran di Jalan Brooke, di sini, menerima padah apabila dilibas dengan parang ketika menuntut baki bayaran perkhidmatan pelacur daripada seorang pelanggan, kelmarin.

Sebelum kejadian, suspek berusia lewat 20-an itu berkunjung ke premis itu bersama dua saudaranya sebelum melanggan seorang pelacur jam 3 hingga 4 pagi.


Menurut sumber, sebaik selesai melepaskan nafsu masing-masing, suspek tidak membayar RM80 seperti ditetapkan sebaliknya beredar dari situ.



Katanya, suspek hanya membayar RM30 kepada pelacur terbabit menyebabkan wanita itu mengadu kepada seorang penjaga premis yang membawa tiga rakannya mengekori kenderaan pacuan empat roda Toyota Hilux yang dinaiki suspek bersama dua saudaranya. “Bagaimanapun, tindakan kumpulan lelaki terbabit dipercayai mencetuskan kemarahan suspek sebelum dia mengambil sebilah parang di rumahnya lalu menyerang mereka sehingga menyebabkan seorang daripada mereka cedera di tangan kanan,” katanya.


Jurucakap polis berkata, setakat ini, pihaknya sudah menahan suspek terbabit bersama dua saudaranya di rumah masing-masing di Senadin kelmarin bagi membantu siasatan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...