Isnin, 19 Januari 2015

Lelaki Maut ditembak ketika minum


Petaling Jaya: Seorang lelaki maut selepas terkena satu daripada empat das tembakan dilepaskan suspek menaiki kereta di kawasan parkir Taman Desa Ria, PJS5/18, tengah malam tadi.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Azmi Abu Kassim berkata, mangsa mati akibat terkena tembakan di kepala yang dilepaskan dalam jarak kira-kira lima meter.

Beliau berkata, sebelum kejadian itu mangsa, S Suresh, 27, dikatakan sedang duduk minum bersama abang, jiran dan sepupu mangsa di belakang rumah mereka di Blok K.


"Kira-kira 12.15 tengah malam, datang seorang lelaki menaiki kereta Hyundai Sonata berwarna hitam menghampiri tempat mereka dan melepaskan empat das tembakan yang mana satu daripadanya terkena kepala mangsa," katanya.

Katanya, pemeriksaan di tempat kejadian menemui empat butir anak peluru pada ruang rumah, di hadapan pintu dan ruang dapur namun tiada kelongsong peluru ditemui.

Katanya kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan mayat dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk bedah siasat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...