Ahad, 5 Mei 2013

Rompaka Kedai Runcit

SEPASUKAN anggota polis menjalankan siasatan di sebuah kedai runcit yang cuba dirompak oleh dua lelaki di Taman Pertam Jaya, Ujong Pasir, Melaka semalam.

MELAKA - Seorang tauke kedai runcit cedera di lengan kanan selepas terkena dua das tembakan ketika cuba menghalang premis itu daripada dirompak oleh dua lelaki bersenjatakan sepucuk pistol dalam kejadian di Taman Pertam Jaya, Ujong Pasir di sini semalam.

Kejadian pada pukul 6.45 pagi itu berlaku ketika Lee Khong Fook, 43, hendak memulakan perniagaan sebelum didatangi seorang lelaki memakai topi keledar. Seorang lagi rakan suspek menunggu di luar premis di atas sebuah motosikal.

Mengimbau semula kejadian itu, isteri mangsa, Yap Siew Hui, 32, berkata, sebelum kejadian dia berada di tingkat atas rumah kedai dua tingkat tersebut manakala suaminya yang berada di tingkat bawah sedang bersiap-siap untuk memulakan perniagaan.

"Tiba-tiba saya terdengar bunyi tembakan lalu bergegas ke bawah dan mendapati tangan kanan suami telah cedera ditembak manakala perompak melarikan diri.

"Saya kemudian menghubungi polis yang tiba tidak lama selepas itu," ceritanya ketika ditemui di sini semalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...